L’1 de juliol s'ha engegat la compensació dels títols de transport integrats no utilitzats durant l’estat d’alarma covid-19

Dijous, 2 de juliol de 2020

Es podran recuperar els viatges no gaudits durant el confinament

A causa del confinament i l’Estat d’Alarma, moltes persones usuàries del transport públic de l’àrea de Barcelona han estat confinades a casa durant setmanes des del 14 de març i no han utilitzat els títols de transport que havien adquirit prèviament amb intenció de desplaçar-se durant el seu dia a dia.

En el cas dels títols que es regeixen per una limitació temporal d’ús, como ara la T-usual o la T-jove, això ha suposat que molts d’aquests títols hagin caducat sense haver pogut gaudir del servei de transport o que hagin perdut bona part del seu període de validesa. Per això, compensarem al passatge que hagi perdut tot aquest temps de desplaçaments. Perquè #ElViatgeContinua.

Per als casos de títols que sí que han estat utilitzats durant les setmanes de confinament, a causa de desplaçaments per motius laborals o essencials, l’ATM ha habilitat un formulari mitjançant el qual qualsevol persona usuària pot conèixer si té dret a compensació i el nombre de dies que té dret a recuperar.

El formulari també té en compte el període de gratuïtat de transport públic entre el 2 i el 9 d’abril, per a casos en els quals personal sanitari o d’altres serveis essencials ja haguessin estrenat un títol amb limitació temporal o no poguessin gaudir de la gratuïtat d’aquells vuit dies.

Si tens dubtes sobre el teu cas, consulta les Preguntes freqüents abans d’omplir el formulari o trucar al telèfon d’atenció, per evitar col·lapsar el servei  93 120 53 30, de dilluns a divendres no festius, de 9 a 21h.

El procediment de compensació de títols no utilitzats durant el confinament es duu a terme exclusivament de forma telemàtica, a través del formulari. 

Per a més informació pots entrar als enllaços.

Darrera actualització: 3.07.2020 | 11:14