Ampliació del Servei d'Atenció al Contribuent ORGT
Amb l’objectiu de resoldre els dubtes dels ciutadans en l’àmbit tributari que poden sorgir arran de les pròrrogues de l’Estat d’Alarma decretades pel Govern de l’Estat, l’Organisme de Gestió Tributària de la Diputació de Barcelona ha ampliat des del 25 de maig tots els serveis d’atenció a la ciutadania.
A més s’han ampliat les adreces de correus per consultes així com s’ha posat a disposició de la ciutadania més telèfons per tal de fer consultes telefòniques.
L'atenció al contribuent es manté a través dels següents canals:
TELEMÀTIC
- A la pàgina web orgt.diba.cat, on podreu fer tots els tràmits així com presentar escrits a través del Registre Telemàtic.
- També en el web trobareu un formulari en el qual podeu deixar anotat el vostre número de telèfon i l’ORGT us trucarà per donar-vos tot el suport que necessiteu.
- Per correu electrònic a l’adreça orgt.begues@diba.cat i a l’adreça orgt.atenciociutadana@diba.cat des d'on us ajudarem a fer tots els tràmits.
TELEFÒNIC
- Trucant directament a l’oficina a través dels telèfons 934 729 246 / 674 797 238
- Trucant als telèfons de Call Center números 932 029 802 / 932 029 805
|
Us deixem enllaços per a més informació del Calendari Fiscal 2020 i de l'Oficina de Recaptació i Gestió Tributària de Begues.