Ca l'Altisent: Licitació projecte mobiliari nova biblioteca

Dimecres, 31 de juliol de 2019

El proper 8 d'agost es publicaran les bases per licitar el contracte de subministrament i instal·lació i/o muntatge del mobiliari i equipaments per a la Biblioteca Municipal de Ca l'Altisent del municipi de Sant Climent de Llobregat.
EDICTE
De conformitat amb Decret d’Alcaldia núm. 327/2019 de data 30 de juliol de 2019, per mitjà del present anunci s’efectua convocatòria del procediment obert, atenent a l’oferta econòmicament més avantatjosa, amb diversos criteris d’adjudicació sobre la base de la millor relació qualitat-preu, per a L’ADJUDICACIÓ DEL CONTRACTE DE SUBMINISTRAMENT I INSTAL.LACIÓ I/O MUNTATGE DEL MOBILIARI I EQUIPAMENTS PER A LA BIBLIOTECA MUNICIPAL DE CA L’ALTISENT DE SANT CLIMENT DE LLOBREGAT, conforme a les següents dades:

1. Entitat adjudicadora: Dades generals i dades per a l’obtenció de la informació:

a) Organisme: Ajuntament de Sant Climent de Llobregat
b) Dependència que tramita l’expedient : Secretaria
c) Obtenció de documentació i informació :

1. Dependència: Ajuntament de Sant Climent de Llobregat
2. Domicili: Plaça de la Vila, 1
3. Localitat i Codi Postal: Sant Climent de Llobregat (08849)
4. Telèfon: 936580791
5. Fax: 936376558
6. Correu electrònic: 

2. Objecte del Contracte:

a) Tipus: Subministraments
b) Descripció de l’objecte : Contractació del subministrament i instal·lació i/o muntatge del mobiliari i equipaments per a la Biblioteca Municipal de Ca l’Altisent de Sant Climent de Llobregat.
c) Lloc d’execució : Biblioteca Municipal de Ca l’Altisent del municipi de Sant Climent de Llobregat.
d) Durada del contracte:
1. Lot 1: 2 mesos (en total fabricació i instal·lació)
2. Lot 2: 2 mesos (en total fabricació, si s’escau, i instal·lació)
3. Lot 3: A partir de la instal·lació del mobiliari es subministraran i s’instal·laran els equipaments informàtics.
e) Admissió de pròrroga : No
f) CPV (Referència de Nomenclatura) 391500008, 32320000-2, 48161000-4

3. Tramitació i procediment:

a) Tramitació: Ordinària
b) Procediment: Obert

c) Criteris d’adjudicació : Els establerts a la clàusula desena del Plec de condicions administratives aprovat per aquest Corporació i al Perfil del Contractant.
d) Presentació electrònica : de les ofertes: Sí ( de caràcter obligatori mitjançant la Plataforma de Serveis de Contractació Pública)
e) Criteris avaluables de forma automàtica (més detallats al Plec de Clàusules administratives i al Perfil del Contractant).

4. Valor estimat el contracte: 167.886,23 euros (IVA exclòs)
5. Pressupost base de licitació:

a) Import contracte per cada lot: LOT 1: 131.131,33€ (IVA exclòs) LOT 2: 20.409,90 € (IVA exclòs) LOT 3: 16.345€ (IVA exclòs)

b) Import 21% IVA LOT 1: 27.537,57€ (IVA 21%) LOT 2: 4.286,07 € (IVA 21%) LOT 3: 3.432,45€ (IVA 21%)

c) Import total: LOT 1: 158.668,90€ (IVA inclòs) LOT 2: 24.695,97 € (IVA inclòs) LOT 3: 19.777,45€ (IVA inclòs)

6. Valor Total del contracte: 203.142,34 euros (IVA inclòs)

7. Garanties exigides:

Provisional: No
Definitiva: 5%

8. Presentació d’ofertes:
a) Data límit de presentació: 12 de setembre de 2019
b) Modalitat de presentació: Veure clàusula novena del Plec de condicions administratives.

9. Obertura pública de les ofertes: D’acord amb la clàusula quinzena del Plec de clàusules administratives, el segon dia hàbil desprès de la finalització del termini de les proposicions es constituirà la Mesa de contractació i es procedirà a l’obertura del sobre A per qualificar la documentació administrativa continguda en els mateixos i documentació de ponderació de la qual depèn d’un judici de valor. A continuació la Mesa donarà a conèixer la ponderació assignada i seguidament procedirà a l’obertura del sobre B amb les proposicions econòmiques i documentació quantificable de forma automàtica.

Darrera actualització: 26.04.2023 | 13:15