Endesa contesta a les reclamacions municipals comprometent noves inversions a La Rodera
Tot i considerar una passa endavant la resposta de la companyia elèctrica, des de l’Ajuntament es valora com a insuficient
Davant les diferents reclamacions realitzades des de l’Ajuntament de Sant Climent de Llobregat a Endesa pels problemes en el subministrament registrats al municipi, amb especial incidència durant el temporal Glòria, la companyia subministradora ha respost comprometent-se a realitzar aquest 2021 diferents millores a La Rodera. Aquestes inclouen la renovació tecnològica del centre de transformació i el canvi d’alimentació en mitja tensió passant d’alimentació aèria a subterrània.
En tot cas, des de l’Ajuntament es considera que, tot i ser una passa endavant, la proposta està encara lluny de les actuacions necessàries al municipi i per al conjunt de la comarca per tal de poder garantir un servei de qualitat. L'anunci de millores s’inclou en una carta enviada per Endesa al consistori en la qual es dona resposta al conjunt de queixes fetes arribar com els retards patits en la solució d’incidències o la manca d’informació sobre la seva actuació.
Davant de la resposta de la companyia subministradora l’alcalde, Isidre Sierra, ha afirmat que “valorem positivament que s’escoltin les nostres queixes, però entenem que la resposta no és suficient. Continuarem, tal com hem fet fins al moment, amb les nostres reivindicacions a través de totes les vies al nostre abast per a aconseguir una inversió suficient”. De la mateixa manera Sierra ha lamentat els preus que en les darreres setmanes ha assolit el subministrament elèctric.