L’actuació és un primer pas per a satisfer les exigències municipals relacionades amb els talls de subministrament elèctric a la zona
Les reiterades reclamacions promogudes pels veïns i veïnes del municipi i per l’Ajuntament de Sant Climent de Llobregat a Endesa per a la millora del servei, comencen a materialitzar-se. Aquests dies es treballa en diferents tasques de millora del centre de transformació que dona servei a La Rodera, una de les zones més afectades pels talls en el subministrament que es registraven amb especial freqüència i durada al llarg del 2020. Aquests treballs hauran de permetre una primera millora en el servei, tot i que des del consistori s’espera que pròximament es dugui a terme un reforç més ampli de la xarxa.
A més de presentar diverses reclamacions a la companyia subministradora, des de l’Ajuntament s’ha treballat de manera conjunta als responsables d’energia de la Generalitat de Catalunya i al Consell Comarcal del Baix Llobregat, donada la incidència dels talls elèctrics en altres punts de la comarca, per a aconseguir avenços amb Endesa. Fruit d’aquest procés, per exemple, el municipi rebia el passat 28 de febrer la visita del director general d'Energia, Seguretat Industrial i Seguretat Minera, Manel Torrent, qui va constatar sobre el terreny les deficiències de la xarxa.
La voluntat municipal és que el treball que es realitza al Centre de Transformació sigui un primer pas per a garantir una major estabilitat en el subministrament elèctric al conjunt de Sant Climent.