La ciutadania valorarà l'atenció rebuda a l'Ajuntament

Divendres, 9 de març de 2018

El consistori obtindrà les dades de satisfacció a partir de la col·laboració amb la start up Happy Customer Box

De quina manera perceben els climentons i climentones el seu contacte amb l’administració local? Estan satisfets de la informació que troben a l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC)? Properament l’Ajuntament de Sant Climent de Llobregat disposarà de dades concretes al respecte gràcies a la col·laboració establerta amb la start up Happy Customer Box.

Al llarg d’aquests dies s’instal·lava un aparell destinat a mesurar la satisfacció ciutadana i, properament, s’instal·larà un giny a la pàgina web municipal per captar l’opinió dels usuaris virtuals. Al llarg d’un any es recolliran les dades que, posteriorment, es posaran en coneixement del consistori.

Un cop el ciutadà ha estat atès, aquest podrà respondre d’una forma molt senzilla i intuïtiva sobre el tràmit que ha realitzat responent a les següents preguntes:

• Ha obtingut la informació que ha vingut a buscar? (Sí/No)

• Està satisfet amb l'atenció rebuda? (Content/Indiferent/Descontent)

 

El projecte de cooperació entre l’Ajuntament i l’start up catalana, es presenta dins del marc col·laboratiu metropolità de l’Agència de Transparència Metropolitana. L’alcalde Isidre Sierra indicava que « la ciutadania ens exigeix fer passes clares cap a una administració i un govern obert, i amb unes parets de vidre. Escoltar a la ciutadania i fer retiment de comptes és un dels nostres principals objectius».

Darrera actualització: 26.04.2023 | 13:05