A partir de la setmana vinent el consistori oferirà, gratuïtament, un servei d’assessorament legal per a les demandes particulars pels danys provocats pels talls de llum.
El pas del temporal Glòria ha deixat al seu pas pel nostre terme municipal, entre altres problemes, diferents talls de llum que han afectat el dia a dia de la població. Des del consistori es considera que la manca d’un manteniment adequat i de l’actualització necessària de la xarxa de subministrament és un dels principals factors que han provocat aquesta situació. Per aquest motiu l’Ajuntament de Sant Climent de Llobregat ha anunciat que demandarà Endesa per tal que es prenguin les mesures necessàries perquÈ no es repeteixi un episodi similar.
De la mateixa manera a partir de la setmana vinent els veïns i veïnes trobaran a l’Ajuntament un servei d’assessorament legal per a donar-los suport en aquelles actuacions que vulguin emprendre contra la companyia pels danys ocasionats en els darrers dies.
Per programar l’esmentat assessorament caldrà inscriure’s, a la recepció municipal de l’Ajuntament a la llista d’afectats. Per a inscriure’s podran venir presencialment o fer-ho telefònicament (93.658.07.91) demà divendres en horari habitual (9 a 14 h) i, excepcionalment, per la tarda de 17 a 20 h i, així poder programar les visites de la següent setmana.
A més s’ha sol·licitat a l’Àrea Metropolitana de Barcelona que s’impulsi la inversió en programes destinats a reduir la caiguda d’arbres per a evitar els inconvenients que aquestes caigudes puguin provocar als serveis i subministraments.
El paquet de mesures anunciades per l’Ajuntament es tanca amb la sol·licitud d’una reunió d’urgència per part dels municipis de Begues, Corbera, Torrelles, Santa Coloma de Cervelló, La Palma de Cervelló i Sant Climent de Llobregat amb el Director General d'Energia, Mines i Seguretat Industrial, Pere Palacín, per a trametre-li el seu malestar i demanar solucions.