La Direcció General d’Agricultura i Ramaderia ha activitat un protocol per tal d'intensificar la vigilància en aus de corral per autoconsum
Al llarg dels darrers dies es confirmava un focus d’Influença Aviària d’Alta Patogenicitat (IAAP) H5N1 en aus salvatges del riu Segre. Davant del risc que suposa aquesta malaltia sobre la producció d'aus i productes avícoles, la Direcció General d’Agricultura i Ramaderia ha promogut una sèrie de mesures que des de l’Ajuntament de Sant Climent de Llobregat s’han difós a través d’un ban. Aquestes inclouen:
Es considera sospita d’IAAP l’aparició d’algun dels següents signes:
Per a més informació sobre les mesures de seguretat establertes per a la cria d’aus de corral per a l’autoconsum podeu consultar el díptic que trobareu com a document adjunt en aquesta pàgina.