L’actuació s’inscriu en el marc del programa ApropAMB que desenvolupa l’Àrea Metropolitana de Barcelona
La Junta de Govern de l’Ajuntament de Sant Climent de Llobregat ha donat aquesta setmana llum verda al programa ApropAMB que permetrà dur a terme tot un seguit d’actuacions com ara campanyes comercials o formacions per a l’impuls del comerç de proximitat. La proposta està destinada d’aquesta manera tant a la promoció dels principals avantatges que ens ofereixen els establiments locals com a adaptar a aquests a les actuals exigències. La voluntat municipal és que el teixit comercial estigui preparat per tal de fer front a la realitat post-COVID-19.
Actuacions previstes
Entre les actuacions que es preveuen per a promoure la compra al comerç de proximitat es troben el desenvolupament d’una campanya genèrica que posi en relleu qüestions com la comoditat o la qualitat que ens ofereixen les botigues climentones o una campanya centrada específicament en les vendes nadalenques.
Paral·lelament a aquest treball de difusió trobem també un conjunt d’actuacions centrades en la millora de la competitivitat i la digitalització dels comerços, tenint en especial consideració la situació d’incertesa postpandèmia. Així s’oferiran diferents formacions per a donar suport en qüestions com ara la gestió econòmica del negoci o la transformació digital d’aquest.
El programa, amb una inversió prevista propera als 23.000 €, està finançat per l’Àrea Metropolitana de Barcelona i està previst que es desenvolupi fins al 2022.