L’L88 supera les 25.000 persones usuà ries al mes amb la millora del servei
També s’instal·len noves marquesines a les parades de bus de la plaça de la Vila i la Rodera
El nostre municipi va començar a implementar el febrer del 2023 un increment de la freqüència de pas dels autobusos de la línia L88 gràcies a la incorporació d’un nou vehicle. Amb això, es va aconseguir reduir a la meitat el temps d’espera, que va passar de ser d’entre 45 minuts i una hora a establir-se en 30 minuts de dilluns a dissabte i una hora els diumenges i festius.
La millora del servei ha tingut una important resposta pel que fa a la quantitat de persones usuàries, que ha augmentat notablement fins a arribar a les 25.000 al mes, una xifra molt superior a la de 2022, quan, ni tan sols en els mesos en què es van registrar millors dades, no es van assolir les 15.000 persones al mes. De la mateixa manera, ha crescut també la satisfacció de les viatgeres i els viatgers, que, si el 2022 puntuaven el servei amb un 7,07 sobre 10, ara el puntuen amb un 8,45.
Millores en les marquesines
L’aposta pel transport públic a Sant Climent de Llobregat s’ha vist reforçada amb la col·locació de noves marquesines a les parades de bus de la plaça de la Vila i la Rodera. A més, el nou disseny d’aquests elements facilita l’accessibilitat, sense obstacles a la zona davantera, i ofereix més visibilitat i seguretat, a banda de ser també més sostenibles, ja que estan realitzades, en un 95 %, amb materials reciclats i il·luminades amb tecnologia de baix consum. Addicionalment, s’ha afegit més espai dirigit a oferir informació a les persones usuàries del servei, tan estàticament (a través de fulls informatius), com a través d’una pantalla dinàmica.